POMOC
Potřebujete radu? Zde jsou nejčastější otázky a odpovědi. Najdete zde informace o dopravě Vašeho balíku, možnostech dopravy, platby i o procesu vrácení nebo výměny.
Vrácení je u nás zdarma.
1 vrácení pro každou objednávku. Není možné tedy vracet jednotlivé položky postupně nebo zvlášť.
Vrácení zdarma je poskytováno v těchto zemích: :
Belgie,Francie,Německo,Španělsko,Itálie,Lucembursko,Nizozemsko,Rakousko,Polsko,Dánsko,Česká republika,États-Unis,Japon,Švédsko,
V zákaznickém účtu na našich stránkách v sekci :
Pokud Vaši objednávku lze vrátit, jděte do zákaznického účtu na našich stránkách.
Moje vrácené položky
- Vyberte příslušnou objednávku*
- Zkontrolujte množství produktů, které nám chcete vrátit.
- Vyberte jednu z následujících možností: Dobropis, Výměna nebo Vrácení peněz.
- Po registraci vrácení se Vám vygeneruje vratková nálepka k vytisknutí.
*Pokud není objednávka již v této sekci znamená to, že již není možné z ní nic vrátit (vrácení je možné do 14 dnů)*
Připravte zásilku: :
- Vytiskněte si v zákaznickém účtu fakturu nebo napište na papír číslo objednávky.
- Produkty vracejte v originálních obalech, s etiketami a s dárky, které k danému produktu náležely.
- Vytiskněte si vratkovou nálepku a nalepte ji na balík. Nezapomeňte odstranit nebo přeškrtnout původní etiketu, pokud balík vracíte v původním obalu.
- Klikněte zde Zde najdete místo, kam balík odnést.
- Pokud chcete vrátit produkt na vlastní náklady jinou cestou, než nabízíme, zašlete balík na adresu: :
JCR EKOI
1090 Avenue des Lions
PARC D’ACTIVITÉ DU CAPITOU PRODUCTION
83600 Fréjus
France
Na zpracování Vašeho požadavku nám obvykle stačí 5 pracovních.
V případě vrácení peněz tak bude učiněno opačnou transakcí (stejnou metodou, jakou jste platili - tj.vrácení peněz na stejnou kartu, resp.účet).
V případě platby na splátky bude vrácena adekvátní (zaplacená) část a zbývající splátky anulovány.
Naše politika vrácení a výměny je v zásadě takové, že klient vrácení neplatí. Vrácení nebo výměna je možná v originálním obalu, s etiketami a v nenošeném stavu zboží vyměnit nebo vrátit do 14 dnů od obdržení zásilky.
Vyzkoušené produkty nejsou považované za nošené, není ale možné produkt použít delší dobu, prát nebo ho jinak znehodnotit. V takovém případě si rezervujeme právo odmítnout výměnu nebo vrácení.
V případě vrácení vracejte i dárky, které k nákupu byly zaslány (jsou uvedeny na faktuře).
Personalizované produkty není možné vrátit ani vyměnit.
U přileb se senzorem pádu nalepte senzor po vyzkoušení přilby. Po nalepení nelze vrácení uznat.
V případě zaslání v obálce prosím nepoužívejte sešívačku, hrozí poškození v přepravě.
Při vrácení obavy není možné zaslat zpět obuv nošenou, znehodnocenou na abrazivním povrchu nebo s viditelně namontovanými kufry.
* 1 vrácení pro každou objednávku. Není možné tedy vracet jednotlivé položky postupně nebo zvlášť.
Vrácení zdarma je poskytováno v těchto zemích: :
Belgie,Francie,Německo,Španělsko,Itálie,Lucembursko,Nizozemsko,Rakousko,Polsko,Dánsko,Česká republika,États-Unis,Japon,Švédsko,
Zkontrolujte číslo zásilky, zde je informace o doručení/nedoručení balíku.
Pokud je již doručen k nám, vrácení peněz připsání kreditu nebo výměnu vyřídíme do 5 pracovních dnů.
Francie
Domů


Na výdejní místo



Belgie
Domů



Na výdejní místo



Allemagne
Domů



Na výdejní místo


Autriche
Domů



Na výdejní místo


Espagne
Domů

Na výdejní místo


Italie
Domů



Na výdejní místo


Pays-Bas
Domů


Na výdejní místo


Luxembourg
Domů

Na výdejní místo


Suisse
Domů

Na výdejní místo

Pologne
Domů

Na výdejní místo

Danemark
Domů

Na výdejní místo

République Tchèque & Slovaquie
Česká republika / Slovensko
Domů

Na výdejní místo


Croatie
Domů

Na výdejní místo

Finlande
Domů

Na výdejní místo

Suède
Domů



Na výdejní místo


Royaume-Uni
Spojené království / Irsko / Guernesey
Domů

Na výdejní místo

If the customer refuses to pay and/or ask for return of the pack, Ekoi will deduct those fees from the order refund.
For more precisions, please check on the UK Government site or with your local customs office.
Portugal
Domů

Na výdejní místo

Europe
Grèce / Roumanie / Andorre / Estonie / Islande / Lettonie / Liechtenstein / Lituanie / Macédoine / Hongrie / Bulgarie
Domů

Europe 2
Chypre / Malte / Bosnie-Herzégovine
Domů

Europe 3
Norvège / Slovinsko
Domů

Dom-Tom / Zone1
Guadeloupe / Martinique / Réunion, Île de la
Domů

Dom-Tom / Zone2
Ile Maurice / Djibouti / Mayotte / Nouvelle-Calédonie / Wallis et Futuna / Guyane Française / Polynésie Française / Terres Australes Françaises
Domů

Japon
Domů

Etats-unis / Canada
Canada / États-Unis
Domů

Australie
Domů

Colombie
Domů

Monaco
Domů

Amérique du Nord
Samoa Américaines / Antigua et Barbuda / Bahamas / Barbade / Bermudes / Mexique / Îles Vierges Britanniques / Îles Vierges des États-Unis
Domů

Asie
Domů

Oceanie
Domů

Amérique du Sud
Bolivie / Argentine / Brésil / Chili / Équateur / Guyana / Paraguay / Trinité-et-Tobago / Uruguay / Venezuela
Domů

Amérique Centrale
Domů

Taiwan
Domů

Hong Kong
Domů

Objednávky odeslané do 12.00 jsou povětšinou odbavovány stejný pracovní den.
Personalizované produkty jsou zhotoveny a odeslány za 1-5 pracovních dnů.
Po odeslání z našeho skladu trvá doprava do výdejního místa obvykle 2-5 pracovních dnů, doprava domů 3-5 pracovních dnů.
Jakmile Vaše objednávka opustí náš sklad, odešleme Vám email se sledovacím číslem zásilky. Proklikem na stránku dopravce sledujte Vaši zásilku.
Je možné, že tento email spadne do rubriky SPAM, zkontrolujte ji prosím.
Sledovat zásilku můžete zde (pro ČR a SR je dopravce UPS). :
UPS
Vaši objednávku vždy najdete zde:
historii Vašich objednávek.
Klikněte na číslo Vaší poslední objednávky.
Zde vždy najdete, kde se Vaše objednávka v daný moment nachází.
Pokud je Vaše objednávka označena jako doručená a nemáte ji: :
- Koukněte do schránky, zda kurýr nenechal vzkaz.
- Je možné, že kurýr Vaši zásilku uložil na nejbližší výdejní místo, pokud Vás nezastihl. Taková informace by byla uvedena u sledovacího čísla zásilky.
Doručení je možné do ČR a SR se službou UPS: :
- Na výdejní místo UPS
- Domů s UPS
Pokud doručení nemůže být provedena zvolené výdejní místo, bude provedeno na nejbližší místo a dopravce Vás bude informovat.
Výdejní místa jsou zde:
Pro ČR a SR platí výdejní místa UPS: :
- UPS
Dobré vědět: :
Zásilku na výdejním místě může vyzvednout za Vás jiná osoba.
Stačí mít u sebe identifikaci (pas, OP...) a znát jméno příjemce.
Váš balíček na Vás bude čekat 10 dnů.
Zásilku může místo Vás vyzvednout kdokoliv.
Stačí mít u sebe identifikaci (pas, OP...) a znát jméno příjemce.
Pokud nejste doma v momentě doručení kurýrem, kurýr nechá vzkaz, že se o doručení pokusil a u sledování zásilky se tato informace objeví. Následně prosím kontaktujte UPS telefonicky k domluvení náhradního doručení.
Při nezastižení je možné, že zásilku kurýr uloží na nejbližší výdejní místo UPS.
Pokud zásilku máte k doručení na výdejní místo, bude na Vás čekat 10 dnů od uložení. Informaci o uložení získáte při sledování zásilky pod sledovacím číslem.
U již odeslané zásilky není možné měnit adresu doručení.
V případě potíží nás ale neváhejte kontaktovat, budeme se snažit najít řešení.
Pokud nemůžete zásilku převzít z důvodu špatně uvedené adresy, udělejte novou objednávku a kontaktujte nás. Původní objednávku stáhneme z přepravy, resp. necháme vrátit, jakmile se přepravci nepodaří doručení.
Požadovaný produkt si snadno vyhledáte ve filtru.
Pro každý produkt máme co nejvíce technických informací. :
fotky, detaily produktu, více informací, užití, vlastnosti, materiál
U produktů naleznete i recenze ostatních uživatelů, které Vám mohou pomoci s rozhodováním. :
To vše Vám zajistí dostatek informací, které před nákupem potřebujete.
Velikostní tabulka je uvedena u každého produktu. :
Každý model má trošku jinou tabulku velikostí kvůli jinému materiálu a střihu. Zkontrolujte prosím tedy u každé položky velikostní tabulku.
Před nákupem si prosím tabulku pečlivě přečtěte.
Všechny informace o údržbě jsou vždy u daného produktu. :
Skladové zásoby jsou aktualizované v reálném čase, i přesto se občas může stát, že některá položka bude již vyprodána.
Pokud je nějaký produkt v předobjednávce, je u něj uvedeno datum odeslání.
Nákupem produktu, který je skladem, ho pro Vás automaticky rezervujeme.
Po odeslání objednávky obdržíte potvrzovací email, tím Vám rezervujeme daný produkt.
Cena produktu ve Vašem nákupu je ta, která je v daný moment platná a avizovaná na stránkách EKOI. Máte-li v košíku produkt delší dobu je možné, že se cena v mezičase změnila.
Ne. Vše je aktualizováno na stránkách EKOI.
Ne. Zboží je pro Vás rezervováno v našem systému až po zaplacení objednávky a obdržení potvrzovacího emailu.
Objednávku proto potvrďte co nejdříve, jinak je možné, že se produkt vyprodá.
Ano, je možné dostat informaci o neskladnění kliknutím na box \\\"informujte mě o naskladnění\\\"
U každého produktu je detailní informaci o jeho údržbě a praní.
Platit můžete následujícím způsobem :
- Bankovní kartou (Visa, MasterCard, Cart Bleu...)
- PayPal
{{multiPayment}}
Kredit můžete využít rok od jeho přičtení na Váš zákaznický účet.
Po přihlášení do zákaznického účtu kredit uvidíte ve finální části potvrzení objednávky.
Pokud Vaše objednávka je nižší než kredit, zbytek kreditu zůstane na příští nákup.
Pokud je kredit nižší než výše objednávky, doplatíte zbývající částku zvolenou platební metodou.
Pokud je platba odmítnuta, zkontrolujte, že máte online platby povolené u své banky. Případně zkontrolujte výši limitů pro takové platby.
U většiny bankovních karet je možné online platbu povolit i jednorázově.
Platba prochází kontrolní branou 3D Secure (Visa a Mastercard). Karta bez systému ochrany 3DS může být odmítnuta. Kontaktujte Vaši banku.
Platby u Ekoi jsou 100% zabezpečeny.
Značku EKOI založil Jean Christophe Rattel v roce 2001 a vybudoval z ní jednou z největších firem v Evropě, která vyrábí cyklistické oblečení
JC Rattel dokázal úspěšně spojit svou vášeň pro cyklistiku s prací a hojně spolupracuje s profesionálními jezdci.
Značka podporuje mnoho profesionálních sportovců, kteří jsou zároveň nejlepším hnacím motorem vývoje.
Ekoi je jedním z pionýrů přímého prodeje po internetu. Díky této strategii mohou naše ceny být o 30-40% nižší než v kamenných obchodech při zachování stejné kvality.
Naše sídlo a sklad je ve Francii, ve Frejusu.
Momentálně máme pouze tyto tři showroomy: :
Ekoi Concept Store Frejus
Ekoi Ventoux
Ekoi Italie
Více detailů na stránkách.
showroom
Zásilky jsou expedovány z Francie: všechny zásilky do EU jsou včetně DPH a nepodléhají dalším daním.
Zásilky doručované mimo EU mohou podléhat dalším daním nebo clu.
Naše produkty jsou designované ve Francii s asistencí nejlepších atletů světa, kteří jsou partnery EKOI.
Valná většina našich produktů je vyráběna v Evropě.
Agentura PLRP - Manon CARPENTIER (Port: +33(0)6 50 52 89 88): manon@plrp.fr
Osoba zodpovědná za komunikaci : mathilda.lemberger@ekoi.com
Osoba zodpovědná za digitální média : sylvain.georges@ekoi.com
U Ekoi Vám garantujeme záruku 24 měsíců. Nevztahuje se však na běžné opotřebení nebo špatné zacházení.
Záruka se vztahuje na výrobní chyby.
Kontaktujte nás, nejlépe tak, že emailem pošlete fotku vady, číslo objednávky a vadu stručně popíšete.
Váš požadavek zpracujeme v co nejkratší lhůtě.
Můžete nás kontaktovat :

